هتل اترک مشهد، هتل 4 ستاره‌ خوش‌نام
نوشته شده توسط : gheirati

پایتخت معنوی ایران همه ساله پذیرای میلیون‌ها زائر خارجی و ایرانی است. شهر مشهد برای اسکان خیل عظیم زائران، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بسیاری از یک ستاره تا پنج را ایجاد کرده است. همانطور که انتظار می‌رود اکثر مسافرانی که به مشهد مقدس سفر می‌کنند تمایل به رزرو هتل نزدیک حرم دارند. رزرو هتل در مشهد به دلیل تنوع بالای هتل‌ها کاری به شدت دشوار است. در این مطلب آژانس مسافرتی "های هتل" برای زائرانی که قصد رزرو هتل 5 ستاره مشهد دارند پیشنهاد ویژه‌ای کنار گذاشته است. هتل اترک مشهد، هتل 4 ستاره مجلل و تاپ است که از نظر امکانات هیچ تفاوتی با هتل‌های 5 ستاره ندارد.

بی دلیل نیست که به هتل اترک، لقب تاپ یا مجلل را می‌دهند. زیرا این هتل از همه نظر بالاتر از سطح یا ستاره خود است. هتل‌های 4 ستاره جزء هتل ارزان مشهد نیست، اما با انتخاب هتل 4 ستاره تاپ می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید. پس با ما همراه باشید تا با هتل اترک بیشتر آشنا گردید.

 

معرفی و تاریخچه هتل اترک مشهد

هتل اترک از آن هتل‌های قدیمی و اصیل شهر مشهد است که سال‌ها افتخار پذیرایی از زائران امام رضا(ع) را دارد. این هتل پس از هتل هایت جزء قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد است. در واقع هتل اترک اولین هتل 4 ستاره نزدیک حرم در این شهر می‌باشد.قای جناب آقای علی باقرزاده صفاریان از پیمانکاران بنام و مجرب مشهد است. ایشان با خرید 1900 متر مربع زمین در نزدیکی حرم مطهر و سپس دعوت از چندین مهندس برجسته در سال 1357 هتل اترک را بنا کرده‌اند.

هتل اترک در زمان خود با توجه به استانداردهای هتلداری به بهترین شکل ساخته شد. این هتل مجهز به 145 واحد اقامتی در 10 طبقه می‌باشد. جالب است بدانید هتل اترک در سال 1394 عملیات نوسازی داشته است. این بدان معناست که بخش‌ها و اتاق‌های مدرنی، مجدد به این بنا اضافه شده است. این هتل مجهز به رستوران، پارکینگ و سالن‌های پذیرایی است. با رزرو تور مشهد در آژانس گردشگری "های تور" امکان استفاده از این خدمات عالی برای شما فراهم خواهد بود.

 

امکانات و خدمات هتل اترک مشهد

قلب هر هتل قسمت پذیرش و لابی آن هتل است. معماری لابی هتل اترک در مساحتی بسیار بزرگ به زیبا طراحی شده است. لابی چشم نواز این هتل 4 ستاره مبلمان و میز، سرویس بهداشتی، اینترنت رایگان و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی وجود دارد. پذیرش هتل اترک به صورت 24 در خدمت شما خواهد بود.

هتل اترک مشهد 2 رستوران با سبک‌هایی کاملا متفاوت دارد. یکی از رستوران‌های آن تم سنتی و دیگری مدرن دارد. در رستوران سنتی می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را نوش جان کنید. رستوران مدرن هتل اترک در بالاترین طبقه با نمایی عالی واقع شده است. این رستوران هر سبک غذایی را زیر نظر برترین سرآشپزها سرو می‌کند.

اما امکانات و خدمات این هتل مختص به آن چه گفته نمی‌شود. دیگر امکانات این هتل عبارتند از:

مجموعه آبی، سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، دستگاه‌های ورزشی، سالن کنفرانس، سمینار، سالن ماساژ، کافی شاپ، پارکینگ و ... اشاره کرد.

خدمات هتل اترک نیز عبارتند از:

خدمات خانه داری، خدمات امانات، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات خشکشویی، خدمات اینترنت، خدمات تاکسی سرویس، خدمات پذیرایی و گل آرایی و...

 

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل اترک

اتاق‌های هتل اترک از نظر نظافت و راحتی در شهر مشهد بین هتل‌های 4 ستاره دیگر معروف هستند. مسافران تور مشهد به طور همیشگی از وضعیت اتاق‌های هتل اترک مشهد بسیار راضی می‌باشند. هتل بی نظیر اترک مجهز به 34 اتاق دو تخته، 26 آپارتمان 2 خوابه، 14 سوئیت ویژه، 6 آپارتمان ویژه و 3 اتاق کانکت است. بنابراین در صورتی که خانوادگی، مجردی، زوجی و دوستانه سفر کرده باشید، این هتل پذیرای شما خواهد بود.

در هتل واحدهای هتل اترک تمامی خدمات نظافتی، پذیرایی انجام می‌شود. تمامی واحدها دارای سیستم گرما و سرما، تهویه قوی، سرویس بهداشتی و حمام، لوازم شخصی و بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، مبلمان، دراور، رخت آویز، صندوق امانات و... می‌باشند.

موقعیت جغرافیایی هتل اترک

همانطور که گفته شد هتل‌ اترک با هدف خدمت رسانی به زائران در مجاورت حرم مطهر بنا شده است. یکی از مزایایی رزرو هتل اترک علاوه بر خدمات و امکانات فوق العاده دسترسی عالی است. این هتل با حرم مطهر امام رضا(ع) کمتر از 9 دقیقه با پای پیاده فاصله دارد. بنابراین مسافران بدون صرف هزینه تاکسی می‌توانند به حرم مشرف شوند. همچنین هتل اترک به بازارهای اصلی مشهد و جاذبه‌های گردشگری فراوانی نزدیک می‌باشد.

آدرس هتل اترک: ایران- خراسان رضوی- مشهد- میدان بیت المقدس(فلکه آب)- اول بازار رضا

مکان‌های مهم نزدیک هتل اترک عبارتند از:

  • موزه آستان قدس رضوی
  • مسجد گوهرشاد مشهد
  • آرمگاه نادرشاه افشار
  • بازار فرش فروش‌ها
  • مسجد هفتاد و دو تن
  • بازار هفده شهریور
  • بازار رضا مشهد و...

 

رزرو هتل مشهد و بالاخص رزرو هتل نزدیک حرم جزء بالاترین درخواست‌ها در آژانس مسافرتی "های هتل" هستند. آژانس ما در تلاش است، لیست بهترین و به صرفه‌ترین هتل‌ها را در اختیار مسافران قرار دهد. امید داریم با رزرو هتل اترک مشهد در آژانس "های هتل" و استفاده از تخفیفات ما سفری بیاد ماندنی را تجربه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: